Klantenservice & contact

In deze webshop staat een klein deel van de collectie van Young Living.
Ben je op zoek naar producten van  Young Living die niet in onze webshop staan? Stuur ons dan en berichtje en wij kunnen het voor je bestellen.

Ook wanneer je vragen hebt over een bepaald product of als je klachten hebt waar je graag etherische oliën voor in wil zetten kan ik je adviseren, stel je vraag gerust via het contact formulier.

 

Algemene voorwaarden:

Mocht het zo zijn dat je een product besteld wat niet op voorraad is dan duurt het maximaal 2 weken voordat je het in huis hebt, we houden je hier ten allen tijde van op de hoogte.

Als je een starterskit bestelt, dan maak ik in overleg met jou een account voor je aan bij Young Living. Je bestelling wordt dan direct vanuit het distributiecentrum van Young Living naar je toegestuurd en dan heb je het meestal binnen 1 of 2 werkdagen in huis. 
Het voordeel van een account is dat je ook toegang krijgt tot alle informatie in de academie. En je krijgt korting op je vervolgaankopen. 

 

Retourneren:
Je hebt bij ons altijd de mogelijkheid om je bestelling (deels) terug te sturen, mits dit binnen 14 dagen na ontvangst gebeurt. Zorg er dan voor dat je de producten ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking terug stuurt.

Meld je retour altijd eerst aan per mail: info@rollonessentialoil.nl  
Vermeld in je mail het volgende:
– Naam
– Ordernummer
– Product waar het om gaat
– Reden van retourneren

Verstuur het, na het ontvangen van een bevestiging van ons, naar het volgende adres:

Roll-on essential oil

t.a.v. Retourneren
Haspelwijk  7/1
9354 VT Zevenhuizen

Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening, bewaar je verzendbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

We verwerken jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst. De terugbetaling wordt gestort op dezelfde rekening waar de bestelling mee is voldaan.

Voorwaarden retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen na ontvangst.
  • Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen je retourzendingen alleen in behandeling als deze vooraf zijn aangemeld per mail.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als de producten in originele staat, inclusief alle labels en toebehoren worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte producten worden ook niet in behandeling genomen.
  • Zonder verzendbewijs met bijbehorende track & trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retourzendingen. Bewaar je verzendbewijs dus totdat jouw retourzending verwerkt is en je hier bericht over hebt ontvangen.
  • Is er iets fout gegaan met jouw bestelling? Dit lossen we altijd graag en snel voor je op. Neem contact met ons op

 

Garantie & Klachten:

Wij werken met heel veel liefde en aandacht aan alle bestellingen en doen uiteraard onze uiterste best om deze in perfecte staat aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent of dat er iets kapot is gegaan tijdens de verzending.
Dit willen wij altijd graag en goed voor je oplossen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice info@rollonessentialoil.nl  

 

Privacy wet :

Wij nemen de privacy van je persoonsgegevens heel serieus en gaan hier zorgvuldig mee om. Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met  ons privacy- en cookie- beleid.
De gegevens die je hier achterlaat zullen niet worden doorgespeeld aan derden.

 

Betaalmethodes:

Betalingen zijn op dit moment alleen mogelijk via  bankoverschrijving.